17 Aralık 2011 Cumartesi

Chandler ceviz fidanı

Chandler ceviz fidanı
Tüplemiş olduğum aşılı chandler fidanlarım, bu yılki üretimim sadece 100 adet, sanırım nisan mayıs gibi satışa koyacağım.
Bazı arkadaşlardan adına doğru fidan satış yapan fidancı ismi istekleri önereceğiniz fidancı var mı, kimi önerirsiniz gibi mailler alıyordum, çok iyi tanımadığım (ne kadar iyi tanısan da gözünle görmemişsin) ve bazı fidanların adına doğru çıkmadığı duyumları benim fidancı isimi vermeme hep engel olmuştur.
Adına doğru fidan isteyen arkadaşlara gönül rahatlığı ile adına doğru ne olduğu belli olanı, vicdani olarak da hiçbir şüphem olmadan evet bu chandler diyebilmemin huzuru içerisinde olacağım, çünkü alınan gözlerin hepsi kendi ağaçlarımdan ve hepsini kendim aşıladım, milyonda bir bile şüphe yok.






Bahçemde yetiştirdiğim chandler ceviz ağaçlarımdan aşıladığım cüğürler, hepsi birer chandler ağacı olmaya adaylar.




2 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba ismim faruk ceviz bahcesi kurmak istiyorum gönende oturuyorum sizinle iletişime gecmek istiyorum bana yardımcı olabilirmisiniz.acaba

Nail çimen dedi ki...

Tabiki yardımcı olurum da sizi nasıl bulabilirim, tel bıraksaydınız arardım.
iletişim bölümünde telefon numaram var.